sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc ~!~

hejoo :* Już są święta, jeej <3 Wszystko dobrze i fajnie, no ale do czasu :( po świętach znowu szkoła ..
niee ! :(
Ale będziemy mieli na luzie lekcje bo są testy gimnazjalne :*
Wczoraj byłam na dworze z koleżanką, no i jak to ja jestem strasznie pechowa ...
Huśtając się wysoko na huśtawce z opon ( ja lubię wysoko latać ) spadłam na ziemię i ręka wplątała mi się w łańcuchy : (
Do teraz strasznie boli !!
Na początku nie wiedziałam co się dzieje, ale potem jak pękłam śmiechem to aż się popłakałam ; D
Ja zawsze mam pecha przed świętami : / No cóż :*
Z okazji tych świąt chce wam złożyć życzenia : 
Pisanych jojecek, wizbowych bazicek, kiełbasy święconej, dużo krzonu do niej, baby polukrzonej, kukielki pieconej, 

Zmartwychwstania w dusy i wiesny po usy!

Życzenia są po góralsku, tam gdzie troszkę sięgają moje korzenia ^^ 
Mam nadzieje, że święta spędzicie w bardzo przyjemnej atmosferze. Niech te święta w tym roku będą dla Was bardzo ważne :*
P.S : Na tegoroczne święta postanowiłam zrobić sobie czerwone końcówki włosów, niestety to jest więcej niż tylko końcówki <3 LuLu#



2 komentarze:

  1. śliczny wygląd fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    obserwuję+ byłabym miło zaskoczona gdybyś również mnie zaobserwowała :)
    pozdrawiam,
    xxoxxoxxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń