niedziela, 13 kwietnia 2014

Koniec WEEKENDU ! ! !

KONIEC WEEKENDU : * 

Dzisiaj już niedziela :( Tak szybko to zleciało :( Jutro ju ż do szkoły :/ 
Tak bardzo smutam, że ojejka :( 
No dobra, do rzeczy ;D    Przez te dni, kiedy nie odwiedzałam bloga zaskoczyły mnie mile komentarze. Dziękuje za nie bardzo ^ . ^

Siedząc na allegro, znalazłam bardzo fajną szczotkę :) Moja koleżanka jej używa, niestety nie powiedziała mi dokładnie jaka ona jest :( 
Mam prośbę ! Jeżeli ktoś taką szczotkę posiada, to proszę bardzo o napisanie w komentarzu jaka ona jest, i czy opłaca się ją kupić ! http://allegro.pl/tangle-teezer-compact-styler-szczotka-do-wlosow-i4075670878.html ( tu macie linka ) 
Ja mam zamiar kupić tą w flagę, ale chce być pewna czy się opłaca :( 
-----
Zmieniając temat :)
W poprzednim poście napisałam Wam że dodam moje zdj jak stoję na rękach :) 
Dzisiaj poszłam na szkołę, zrobiłam zdjęcie które znajduje się poniżej :) Musicie mi wybaczyć za jakość bo niestety w tym momencie padał deszcz :( 
Wiem, to jeszcze nie jest ` ` perfekcyjne ` ` stanie na rękach :) Ale wolę jeszcze poćwiczyć by siatce od boiska, niż złamać sobie coś i potem cierpieć : / 
-----
Wczoraj byłam na rajdzie, zapowiadało się, że będzie padać ; / Ja z koleżanką strasznie się zmartwiłyśmy. Ale słoneczko nam bardzo dopisywało :* Zrobiłam parę zdjęć chłopakom :D 

Niedawno stwierdziłam że w ogóle nie mam zdjęć z mamą :( 
Więc postanowiłam to zmienić : * Zrobiłam sobie śmieszne zdjęcie z mamą : ) 
Nie śmiejcie i nie krytykujcie tego zdjęcia, gdyż jest to zdjęcie zrobione do albumu rodzinnego ; ) 




Moja mama robi dziubek ^ ^ haha :D 
No i moje zdjęcie, zrobione wczoraj : * 
Brzydka jestem, nie komentujcie mnie ; * 
Mam nadzieje, że post Wam się podobał. Zapraszam do obserwowania i komentowania ; * 
LuLu# 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz