sobota, 26 kwietnia 2014

dylemat : ((

Hejoo : **
Na początku tego postu, bardzo przepraszam za moją długą nieobecność ... Miałam strasznie dużo spraw na głowie ... Ciągle jakieś problemy i wgl.. Ale już jest wszystko okej : ))


Yhm.. Na pewno Was ciekawi dlaczego akurat taki tytuł postu. A więc, mam dylemat nad wybraniem telefonu :o 
Chodzi mi o telefon gdzie z przodu jest aparat : ))
Oglądałam telefony typu : samsung galaxy s3 . Ale kolega mi powiedział że się zacina. On akurat takiego telefonu nie ma, więc nie wiem czy go mam słuchać : C
Kolor musi być biały ! Na początku chciałam dostać czarny, ale tak jakoś spodobał mi się biały. Oczywiście będę miała gumowe etui.
Jeżeli ktoś interesuję się telefonami i wgl, to proszę o kontakt. Albo podać mi w komentarzu linka do fajnych telefonów : ))
Będę bardzo wdzięczna :* no i oczywiście jakoś się odwdzięczę :* ! 
Post byłby dłuższy ale nie jestem w stanie nawet pisać ... : ((
Tęsknota i wgl ..
Przepraszam jeszcze raz, i czekam za osobą która pomoże mi z telefonem : )) :*
LuLu# 
 Brzydka ja : ((
Pogodziłam się już z tą wiadomością ...

Jeżeli chcecie coś o mnie wiedzieć, to śmiało piszcie w komentarzach. Chętnie na nie odpowiem :* 
Pozdrawiam, LuLu# !! <3 

1 komentarz:

  1. Świetnie tu u Ciebie ;*
    Co myślisz o wspólnej obs ?
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń